APA:
کپیزارعی، عظیم، فیض، داوود، و طاهری، غزاله. (1399). ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 2/0 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی. پژوهش های مدیریت در ایران، 24(4 )، 98-125. SID. https://sid.ir/paper/384281/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، فیض داوود، طاهری غزاله. ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 2/0 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1399؛24(4 ):98-125. Available from: https://sid.ir/paper/384281/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، داوود فیض، و غزاله طاهری، “ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 2/0 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 24، no. 4 ، pp. 98–125، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/384281/fa