APA:
کپیکوشا، بهناز، رشیدی، احتشام، و دانایی، ابوالفضل. (1399). مدل سازی تاثیر جذابیت رسانه های اجتماعی بر درگیری فردی با تجارت اجتماعی: مطالعه صفحات تجارت اجتماعی اینستاگرام. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 27(1 (پیاپی 101) )، 95-122. SID. https://sid.ir/paper/385001/fa
Vancouver:
کپیکوشا بهناز، رشیدی احتشام، دانایی ابوالفضل. مدل سازی تاثیر جذابیت رسانه های اجتماعی بر درگیری فردی با تجارت اجتماعی: مطالعه صفحات تجارت اجتماعی اینستاگرام. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1399؛27(1 (پیاپی 101) ):95-122. Available from: https://sid.ir/paper/385001/fa
IEEE:
کپیبهناز کوشا، احتشام رشیدی، و ابوالفضل دانایی، “مدل سازی تاثیر جذابیت رسانه های اجتماعی بر درگیری فردی با تجارت اجتماعی: مطالعه صفحات تجارت اجتماعی اینستاگرام،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 27، no. 1 (پیاپی 101) ، pp. 95–122، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385001/fa