APA:
کپیصفایی، ناصر، و عاطف یکتا، هما. (1398). بررسی تاثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه های اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 35) )، 55-76. SID. https://sid.ir/paper/385368/fa
Vancouver:
کپیصفایی ناصر، عاطف یکتا هما. بررسی تاثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه های اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛6(4 (پیاپی 35) ):55-76. Available from: https://sid.ir/paper/385368/fa
IEEE:
کپیناصر صفایی، و هما عاطف یکتا، “بررسی تاثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه های اجتماعی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 35) ، pp. 55–76، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385368/fa