APA:
کپیشهنیایی، عیسی، حسن پور، اسماعیل، محبی، سراج الدین، و باقری، مهدی. (1399). نقش راهبردی انگیزه های اجتماعی و فرهنگی مصرف نشان های لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 9(34 )، 121-142. SID. https://sid.ir/paper/385597/fa
Vancouver:
کپیشهنیایی عیسی، حسن پور اسماعیل، محبی سراج الدین، باقری مهدی. نقش راهبردی انگیزه های اجتماعی و فرهنگی مصرف نشان های لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی. راهبرد اجتماعی فرهنگی[Internet]. 1399؛9(34 ):121-142. Available from: https://sid.ir/paper/385597/fa
IEEE:
کپیعیسی شهنیایی، اسماعیل حسن پور، سراج الدین محبی، و مهدی باقری، “نقش راهبردی انگیزه های اجتماعی و فرهنگی مصرف نشان های لوکس در ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی،” راهبرد اجتماعی فرهنگی، vol. 9، no. 34 ، pp. 121–142، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385597/fa