APA:
کپیانصاری پور، سمیه، سهرابی، روح اله، و خاکباز، عظیمه سادات. (1399). رفتار متکبرانه مصرف کننده؛ فهمی از برداشت های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی. مدیریت بازرگانی، 12(2 )، 436-454. SID. https://sid.ir/paper/385668/fa
Vancouver:
کپیانصاری پور سمیه، سهرابی روح اله، خاکباز عظیمه سادات. رفتار متکبرانه مصرف کننده؛ فهمی از برداشت های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(2 ):436-454. Available from: https://sid.ir/paper/385668/fa
IEEE:
کپیسمیه انصاری پور، روح اله سهرابی، و عظیمه سادات خاکباز، “رفتار متکبرانه مصرف کننده؛ فهمی از برداشت های معناآفرین با استفاده از پدیدارشناسی،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 2 ، pp. 436–454، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385668/fa