مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

307
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

521
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیلی بر انتظارات مشتریان از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری (مطالعه موردی: استان هرمز گان)

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 111

چکیده

 درک و بررسی انتظارات مشتریان ابزاری کارآمد و از موضوعات و مفاهیم اساسی در مدیریت این سرمایه ارزشی محسوب می گردد و می تواند مبنایی برای ارتقای سطح کیفی خدمات گردد. لذا در این پژوهش به این مقوله پرداخته می شود که مشتریان از سازمان بسیج علمی, پژوهشی دارای چه انتظاراتی بوده و با اولویت و با اهمیت ترین انتظارات از منظر آنها کدام انتظارات می باشند. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی و از نوع پیمایشی بوده و رویکرد کلی تحقیق استقرایی می باشد. جامعه آماری پژوهش مدیران علمی در سطح پایگاه های بسیج استان هرمز گان که از میان آنها تعداد 484 نفر به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. در ابتدا برای یافتن انتظارات پس از بررسی ادبیات تحقیق و مطالعات مشابه از مصاحبه نیمه ساختار یافته استفاده گردید, سپس با استفاده از تکنیک های آماری به تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از پرسشنامه محقق ساخته پرداخته شد. نتایج پژوهشگر بیانگر آن می باشد که تمامی انتظارات از منظر مشتریان بسیار با اهمیت بوده هم چنین انتظاراتی همچون " راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی و حضور مستمر و موثر در فضای مجازی ", " افزایش مهارت های تفکر خلاق, نوآوری و ایجاد رویکرد ایده پروری " و " حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه تا رسیدن به چرخه تولید " نسبت به سایر انتظارات دارای میانگین رتبه ای بالاتری بوده و به عنوان با اولویت ترین و مهمترین انتظارات مشتریان از سازمان بسیج علمی می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عامری سیاهویی، رضا، کاظمی، مصطفی، سلیمانی فرد، امید، و پویا، علیرضا. (1399). تحلیلی بر انتظارات مشتریان از سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری (مطالعه موردی: استان هرمز گان). توسعه سازمانی پلیس، 17(73 )، 97-111. SID. https://sid.ir/paper/386409/fa

    Vancouver: کپی

    عامری سیاهویی رضا، کاظمی مصطفی، سلیمانی فرد امید، پویا علیرضا. تحلیلی بر انتظارات مشتریان از سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری (مطالعه موردی: استان هرمز گان). توسعه سازمانی پلیس[Internet]. 1399؛17(73 ):97-111. Available from: https://sid.ir/paper/386409/fa

    IEEE: کپی

    رضا عامری سیاهویی، مصطفی کاظمی، امید سلیمانی فرد، و علیرضا پویا، “تحلیلی بر انتظارات مشتریان از سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری (مطالعه موردی: استان هرمز گان)،” توسعه سازمانی پلیس، vol. 17، no. 73 ، pp. 97–111، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386409/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button