APA:
کپیرهنما، آذر، و شریف زاده، محمدرضا. (1398). پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت. شناخت (پژوهشنامه علوم انسانی)، 12(81/1 )، 123-140. SID. https://sid.ir/paper/386785/fa
Vancouver:
کپیرهنما آذر، شریف زاده محمدرضا. پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت. شناخت (پژوهشنامه علوم انسانی)[Internet]. 1398؛12(81/1 ):123-140. Available from: https://sid.ir/paper/386785/fa
IEEE:
کپیآذر رهنما، و محمدرضا شریف زاده، “پژوهشی فلسفی درباب نقش رسانه ای هنرگرافیک بر اساس نظریه صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت،” شناخت (پژوهشنامه علوم انسانی)، vol. 12، no. 81/1 ، pp. 123–140، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/386785/fa