APA:
کپیدانش پرور، میترا، و عاشوری، سمیه. (1399). ارزیابی تاثیر مولفه های فرهنگی جمع گرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی. بررسی های بازرگانی، 18(103 )، 89-100. SID. https://sid.ir/paper/387092/fa
Vancouver:
کپیدانش پرور میترا، عاشوری سمیه. ارزیابی تاثیر مولفه های فرهنگی جمع گرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(103 ):89-100. Available from: https://sid.ir/paper/387092/fa
IEEE:
کپیمیترا دانش پرور، و سمیه عاشوری، “ارزیابی تاثیر مولفه های فرهنگی جمع گرایی و فردگرایی بر تمایل به خرید محصولات آرایشی بهداشتی،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 103 ، pp. 89–100، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387092/fa