APA:
کپیعلی زاده، محمد، رحیمی، محمد، اسماعیلی، سعیده، و ازهری، سونیا. (1399). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ادراک شده, تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 12(2 )، 163-176. SID. https://sid.ir/paper/387344/fa
Vancouver:
کپیعلی زاده محمد، رحیمی محمد، اسماعیلی سعیده، ازهری سونیا. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ادراک شده, تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1399؛12(2 ):163-176. Available from: https://sid.ir/paper/387344/fa
IEEE:
کپیمحمد علی زاده، محمد رحیمی، سعیده اسماعیلی، و سونیا ازهری، “بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ادراک شده, تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 12، no. 2 ، pp. 163–176، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/387344/fa