APA:
کپیصابریان، فاطمه، و ابراهیمی، مهدی. (1399). شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه). بررسی های بازرگانی، 18(100 )، 46-62. SID. https://sid.ir/paper/388366/fa
Vancouver:
کپیصابریان فاطمه، ابراهیمی مهدی. شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(100 ):46-62. Available from: https://sid.ir/paper/388366/fa
IEEE:
کپیفاطمه صابریان، و مهدی ابراهیمی، “شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت نسبی بازارهای صادراتی (مورد مطالعه: بازار صادراتی روسیه)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 100 ، pp. 46–62، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388366/fa