مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

313
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

572
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با در نظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی (مورد مطالعه: شرکت کاله)

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 62

چکیده

سرمایه اجتماعی یک دارایی ارزشمند برای شرکتهایی است که از منابع قابل دسترسی که از طریق روابط خریدار و عرضه کننده بدست می آید, حاصل می شود. بسیاری از مطالعات, مقیاس های شناختی, ارتباطی و ساختاری سرمایه اجتماعی را بر برخی از شاخص های عملکرد بررسی کرده اند. اما کمتر مطالعه ای به بررسی تاثیر عدم اطمینان تکنولوژی به عنوان متغیر میانجی پرداخته است. این پژوهش, از نظر هدف در زمره پژوهش های کاربردی قرار می گیرد و از نظر نحوه گردآوری داده ها, تحقیقی توصیفی پیمایشی است. جامعه مورد بررسی در این تحقیق شامل کارکنان شرکت کاله می باشد. پرسشنامه استاندارد در بین 375 نفر از کارکنان به صورت در دسترس توزیع شده است. داده های گردآوری شده از طریق نرم افزار Smart-PLS مورد تحلیل قرار گرفتند و با کمک مدلسازی معادلات ساختاری فرضیه های تحقیق بررسی شدند. نتایج بدست آمده از تحقیق نشان داد, سرمایه شناختی, سرمایه رابطه ای, سرمایه ساختاری و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک شرکت کاله تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فراهانی، طیبه، و اصغری، سونیا. (1399). تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با در نظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی (مورد مطالعه: شرکت کاله). توسعه تکنولوژی صنعتی، 18(39 )، 53-62. SID. https://sid.ir/paper/388754/fa

    Vancouver: کپی

    فراهانی طیبه، اصغری سونیا. تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با در نظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی (مورد مطالعه: شرکت کاله). توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1399؛18(39 ):53-62. Available from: https://sid.ir/paper/388754/fa

    IEEE: کپی

    طیبه فراهانی، و سونیا اصغری، “تاثیر سرمایه اجتماعی و روابط مشتری بر عملکرد استراتژیک با در نظر داشتن نقش عدم اطمینان تکنولوژیکی (مورد مطالعه: شرکت کاله)،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. 18، no. 39 ، pp. 53–62، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388754/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button