مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

272
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

498
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل هماهنگی سه گانه های خدمات کسب و کار: مطالعه ای داده بنیاد در صنعت خودرو ایران

صفحات

 صفحه شروع 295 | صفحه پایان 320

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف شناسایی سازوکارها و ارائه مدل هماهنگی سه گانه های خدمات کسب و کار در صنعت خودرو صورت پذیرفته است. مطالعات سه گانه های خدمات از زمینه های نوین و رو به رشد در پژوهش های مدیریت در سال های اخیر می باشند. این تحقیق به عنوان یکی از نخستین مطالعات اجراشده در این زمینه در ایران, با رویکردی اکتشافی و روش شناسی نظریه برخاسته از داده ها مبتنی بر تحلیل داده های مصاحبه های عمیق کیفی با 27 نفر از مدیران شرکت های مرتبط انجام شده است. در این پژوهش, در طی فرآیندهای کدگذاری باز, محوری و انتخابی از 737 کدگذاری مفهومی اولیه, 82 مقوله اصلی و فرعی و در نهایت, 20 مولفه اصلی مدل شناسایی و طبقه بندی گردیده و ابعاد و روابط آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اصغری زاده، عزت اله، صادقی مقدم، محمدرضا، و کراری، حبیب. (1398). ارائه مدل هماهنگی سه گانه های خدمات کسب و کار: مطالعه ای داده بنیاد در صنعت خودرو ایران. کاوش های مدیریت بازرگانی، 11(21 )، 295-320. SID. https://sid.ir/paper/392522/fa

    Vancouver: کپی

    اصغری زاده عزت اله، صادقی مقدم محمدرضا، کراری حبیب. ارائه مدل هماهنگی سه گانه های خدمات کسب و کار: مطالعه ای داده بنیاد در صنعت خودرو ایران. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(21 ):295-320. Available from: https://sid.ir/paper/392522/fa

    IEEE: کپی

    عزت اله اصغری زاده، محمدرضا صادقی مقدم، و حبیب کراری، “ارائه مدل هماهنگی سه گانه های خدمات کسب و کار: مطالعه ای داده بنیاد در صنعت خودرو ایران،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 21 ، pp. 295–320، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392522/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button