Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

405
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

460
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 17

چکیده

 هدف از این پژوهش تعیین و اولویت بندی عوامل مدیریت و برنامه ریزی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران بود. روش پژوهش ترکیبی و از نوع کمی − کیفی بود. در بخش کیفی, ابزار مصاحبه و در بخش کمی پرسشنامه ی AHP برای جمع آوری داده ها مورد استفاده قرارگرفت. جامعه ی تحقیق, نخبگان وخبرگان درزمینه ی مدیریت ورزشی, رویدادهای ورزشی و بازاریابی ورزشی بودند که با استفاده از دو روش نمونه گیری نظری و گلوله برفی تعداد 11 نفر انتخاب شدند. نتایج نشان داد, مولفه ها ی موثر عامل مدیریت و برنامه ریزی به ترتیب اهمیت شامل: طراحی مسترپلن, منابع, و ارتباطات و شبکه سازی مدیر رویداد, و مولفه ها ی موثر عامل کیفیت رویداد نیز به ترتیب اهمیت شامل: مطبوعیت ادراک شده, فناوری اطلاعات و ارتباطات, ورود به مرحله ی صنعتی شدن ورزش, و کیفیت خدمات ادراک نشده (ناملموس), می شود. سازمان های برگزارکننده و مدیران رویدادهای ورزشی می توانند با بکارگیری مولفه های مدیریتی و کیفیتی موثر در برندسازی از مزایای برند رویداد, مانند افزایش علاقه مندی حامیان مالی و رسانه ها, پیش فروش بلیت های رویداد و بسیاری دیگر بهره مند شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادی، سیدنصراله، گودرزی، محمود، و فصیح مردانلو، نرگس. (1399). شناسایی و اولویت بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(1 )، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/393576/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی سیدنصراله، گودرزی محمود، فصیح مردانلو نرگس. شناسایی و اولویت بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(1 ):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/393576/fa

    IEEE: کپی

    سیدنصراله سجادی، محمود گودرزی، و نرگس فصیح مردانلو، “شناسایی و اولویت بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 1 ، pp. 1–17، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393576/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا