مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

322
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

516
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق ارزیابی عملکرد خدمات پستی (مورد مطالعه: منطقه 13 پستی تهران)

صفحات

 صفحه شروع 225 | صفحه پایان 240

چکیده

 زمینه: ارزیابی عملکرد خدمات, مزایایی برای سازمان ها به دنبال دارد که برخورداری از آن از طریق مدیریت مطلوب به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت حمایت و رشد تلاش های معطوف به توسعه نوآورانه در سرویس های پستی کشور فراهم می شود. هدف: هدف اصلی پژوهش, تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق ارزیابی عملکرد خدمات پستی است. روش: روش پژوهش از نظر نوع داده ترکیبی و به لحاظ هدف, از نوع کاربردی است. به لحاظ شیوه گردآوری داده ها, توصیفی و در بخش کمی به صورت پیمایشی با جامعه کلیه مشتریان شرکت پست که در شش ماهه اول سال 1398 به باجه های پستی در منطقه 13 تهران مراجعه کرده بودند و نمونه گیری تصادفی (285 نفر) انجام شد. ابزار پژوهش در بخش کمی پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی محتوایی و ضریب آلف آن مناسبا بررسی شد. تحلیل داده ها با آمار توصیفی و استنباطی شامل تحلیل عاملی و معادلات ساختاری انجام ضورت پذیرفت. یافته ها: یافته ها نشان داد بعد دقت و تنوع در بین سایر ابعاد از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و موجب بهبود عملکرد خدمات پستی منطقه 13 تهران می شود. نتیجه گیری: نتایج ضمن ارائه الگویی که پیامد آن ایجاد شرایط مناسب جهت حمایت و رشد تلاش های معطوف به توسعه سرویس های پستی کشور با بهره مندی از ارزیابی عملکرد خدمات است بیان نمود که نگرش مدیران برای ابعاد سرعت, سهولت و رضایت مشتریان از حساسیت کمتری برخوردار بوده که ضرورت توجه به آن در ارائه خدمات به جهت توسعه سرویس های پستی در سازمان را برجسته می نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    گل زاده، هدی، و الوداری، حسن. (1400). تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق ارزیابی عملکرد خدمات پستی (مورد مطالعه: منطقه 13 پستی تهران). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 10(4 )، 225-240. SID. https://sid.ir/paper/393784/fa

    Vancouver: کپی

    گل زاده هدی، الوداری حسن. تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق ارزیابی عملکرد خدمات پستی (مورد مطالعه: منطقه 13 پستی تهران). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1400؛10(4 ):225-240. Available from: https://sid.ir/paper/393784/fa

    IEEE: کپی

    هدی گل زاده، و حسن الوداری، “تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق ارزیابی عملکرد خدمات پستی (مورد مطالعه: منطقه 13 پستی تهران)،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 225–240، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393784/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button