APA:
کپیدرخشان، علی، و شکی، فرزانه. (1399). تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش های گفتاری معذرت خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. زبان پژوهی (علوم انسانی)، 12(35 )، 151-175. SID. https://sid.ir/paper/396739/fa
Vancouver:
کپیدرخشان علی، شکی فرزانه. تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش های گفتاری معذرت خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. زبان پژوهی (علوم انسانی)[Internet]. 1399؛12(35 ):151-175. Available from: https://sid.ir/paper/396739/fa
IEEE:
کپیعلی درخشان، و فرزانه شکی، “تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش های گفتاری معذرت خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط،” زبان پژوهی (علوم انسانی)، vol. 12، no. 35 ، pp. 151–175، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396739/fa