Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

345
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

452
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل شکل گیری اعتماد در کارآفرینی خانوادگی و غیرخانوادگی

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 186

چکیده

 عوامل خاصی باعث شکل گیری اعتماد درون شرکت ها می شوند. این پژوهش با بررسی تئوری های درون سازمانی, درصدد بررسی عوامل شکل گیری اعتماد با رویکردی مقایسه ای بین کارآفرینی خانوادگی و غیرخانوادگی است. روش پژوهش کمی و شیوه گردآوری داده ها به صورت میدانی با استفاده از پرسش نامه است. جامعه آماری تحقیق شهرک سلیمان صباحی در شهرستان آران و بیدگل است که کسب و کارهای آن به تولید فرش مشغول هستند. روایی پرسش نامه با بررسی ادبیات نظری و تایید نظر خبرگان انجام شد. در هر شرکت 3 پرسش نامه کارگری و 1 پرسش نامه مربوط به صاحب شرکت توزیع و در مجموع 163 شرکت خانوادگی و 153 شرکت غیرخانوادگی بررسی شدند. تحلیل ها با نرم افزار ام پلاس[1] انجام شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که مدل نظری در نمونه کل مورد تایید قرار می گیرد و مدل مورد بررسی در دو نمونه متفاوت است, همچنین %71 از واریانس متغیر وابسته اعتماد توسط متغیرهای تحقیق در نمونه کل تبیین می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، محمد، و سلمانی بیدگلی، مسعود. (1397). عوامل شکل گیری اعتماد در کارآفرینی خانوادگی و غیرخانوادگی. پژوهش های مدیریت در ایران، 22(1 )، 165-186. SID. https://sid.ir/paper/397759/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی محمد، سلمانی بیدگلی مسعود. عوامل شکل گیری اعتماد در کارآفرینی خانوادگی و غیرخانوادگی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1397؛22(1 ):165-186. Available from: https://sid.ir/paper/397759/fa

    IEEE: کپی

    محمد عزیزی، و مسعود سلمانی بیدگلی، “عوامل شکل گیری اعتماد در کارآفرینی خانوادگی و غیرخانوادگی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 22، no. 1 ، pp. 165–186، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397759/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا