Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

244
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

425
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش درس افزار آموزش مهارت طناورزی بر عملکرد روانی-حرکتی دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 19

چکیده

 هدف از انجام پژوهش حاضر, بررسی اثربخشی درس افزار آموزش مهارت طناورزی و نقش آن بر عملکرد روانی-حرکتی فراگیران بود. روش پژوهش شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با دو گروه آزمایش و کنترل بود. جامعهء آماری, شامل تمامی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان کرمانشاه در سال تحصیلی 96-1395 بود. برای انتخاب نمونهء آماری با استفاده از روش خوشه ای تصادفی, 70 نفر از دانش آموزان انتخاب شدند که 35 نفر در گروه آزمایش و 35 نفر در گروه گواه قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده, پرسشنامهء محقق ساخته بود که روایی صوری و محتوایی آن را متخصصان تأیید کردند و پایایی آن با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ 82/0 به دست آمد. ابتدا از گروه های آزمایش و گواه پیش آزمون گرفته شد, سپس درس افزار آموزش طناورزی به مدت 10 جلسه 45 دقیقه ای برای گروه آزمایش اجراشد, اما گروه گواه با روش سنتی آموزش دیدند و پس از پایان دورهء آموزشی, از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد. یافته های پژوهش نشان داد که بین عملکرد فراگیران آموزش دیده, بر اساس درس افزار آموزش مهارت طناورزی و طرح رایج, تفاوت معنی دار وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، فرانک، و محمدی زینلانی، شهناز. (1398). نقش درس افزار آموزش مهارت طناورزی بر عملکرد روانی-حرکتی دانش آموزان. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، 1(2 )، 9-19. SID. https://sid.ir/paper/398343/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی فرانک، محمدی زینلانی شهناز. نقش درس افزار آموزش مهارت طناورزی بر عملکرد روانی-حرکتی دانش آموزان. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی[Internet]. 1398؛1(2 ):9-19. Available from: https://sid.ir/paper/398343/fa

    IEEE: کپی

    فرانک موسوی، و شهناز محمدی زینلانی، “نقش درس افزار آموزش مهارت طناورزی بر عملکرد روانی-حرکتی دانش آموزان،” پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، vol. 1، no. 2 ، pp. 9–19، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398343/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا