مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

256
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

523
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبگاه های گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 231 | صفحه پایان 249

چکیده

 یکی از مشکلات استفاده از اینترنت برای انجام کارها و خرید اجزاء بسته سفر گردشگری, سردرگمی مصرف کننده در هنگام خرید است که حتی ممکن است نتایج منفی, مانند رها کردن خرید, نیز داشته باشد. ازاین رو هدف این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وب سایت های گردشگری است. این عوامل شامل ویژگی های مشتری, ویژگی های محصول و ویژگی های سایت می باشند. پژوهش به روش توصیفی-پیمایشی و با استفاده از تکنیک مدل-سازی معادلات ساختاری و نرم افزار Smart Pls انجام شده است. جامعه آماری پژوهش, مشتریان آنلاین آژانس امید پرواز اوج هستند. 382 پرسشنامه سالم دریافت شد. نتایج حاکی از تأثیر معنادار ویژگی های محصول, فرد و سایت بر سردرگمی است و در این میان ویژگی محصولات و خدمات گردشگری بیشترین تأثیر را بر سردرگمی دارد. از پیشنهاد ات اصلی این پژوهش در نظر گرفتن ویژگی های فردی بخش های مختلف بازار هدف و اتخاذ استراتژی برای افزایش اعتبار سایت و ایجاد حس اعتماد به سایت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صمدی، سمیه، ایرانی، حمیدرضا، و یزدانی، حمیدرضا. (1398). شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبگاه های گردشگری. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 231-249. SID. https://sid.ir/paper/399127/fa

    Vancouver: کپی

    صمدی سمیه، ایرانی حمیدرضا، یزدانی حمیدرضا. شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبگاه های گردشگری. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):231-249. Available from: https://sid.ir/paper/399127/fa

    IEEE: کپی

    سمیه صمدی، حمیدرضا ایرانی، و حمیدرضا یزدانی، “شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر سردرگمی خریداران در وبگاه های گردشگری،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 231–249، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399127/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button