APA:
کپیرمضانی قطب آبادی، علی، فرهادی، پیام، و پران، محمدمرتضی. (1399). بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز). بررسی های بازرگانی، 18(102 )، 25-40. SID. https://sid.ir/paper/399194/fa
Vancouver:
کپیرمضانی قطب آبادی علی، فرهادی پیام، پران محمدمرتضی. بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(102 ):25-40. Available from: https://sid.ir/paper/399194/fa
IEEE:
کپیعلی رمضانی قطب آبادی، پیام فرهادی، و محمدمرتضی پران، “بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 102 ، pp. 25–40، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399194/fa