Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

523
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

641
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز)

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 40

چکیده

 هدف تحقیق حاضر ارزیابی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر وفاداری مشتریان, تبلیغات شفاهی و تمایل به خرید در بین مشتریان نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سطح شهر شیراز است. روش انجام پژوهش از نظر هدف, جزء تحقیقات کاربردی و از نظر جمع آوری و شیوه انجام اطلاعات میدانی است. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه مشتریان نمایندگی های ایران خودرو در شهر شیراز در سال 97 است؛ با استفاده از نمونه گیری تصادفی از طریق جدول مورگان, 384 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه استاندارد شخصیت برند, وفاداری برند, تمایل به خرید مجدد و تبلیغات شفاهی است که در طیف پنج ارزشی لیکرت گردآوری شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها در دو قسمت از آمار توصیفی و تحلیل های استنباطی مدل یابی معادلات ساختاری (با استفاده از نرم افزار اسمارت Smart PLS) استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که شخصیت برند بر وفاداری مشتریان, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی تاثیر مثبت و معنی داری دارد. بیشترین مقدار مربوط به تاثیر گذاری صلاحیت بر تبلیغات شفاهی است. کمترین مقدار مربوط به تاثیر استحکام بر تمایل به خرید است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضانی قطب آبادی، علی، فرهادی، پیام، و پران، محمدمرتضی. (1399). بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز). بررسی های بازرگانی، 18(102 )، 25-40. SID. https://sid.ir/paper/399194/fa

    Vancouver: کپی

    رمضانی قطب آبادی علی، فرهادی پیام، پران محمدمرتضی. بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(102 ):25-40. Available from: https://sid.ir/paper/399194/fa

    IEEE: کپی

    علی رمضانی قطب آبادی، پیام فرهادی، و محمدمرتضی پران، “بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری, تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 102 ، pp. 25–40، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399194/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا