مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

230
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

512
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دفاتر خدمات الکترونیک پلیس10+ استان آذربایجان غربی

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 54

چکیده

 زمینه و هدف: بهبود مستمر عملکرد سازمان ها, نیروی عظیم هم افزایی برای توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی را به همراه داشته و بدون اندازه گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست. تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عملکرد مالی و غیرمالی دفاتر الکترونیک پلیس10+ استان آذربایجان غربی انجام شد. روش شناسی: این پژوهش از حیث روش, توصیفی-تحلیلی و از لحاظ گردآوری داده ها از نوع تحقیقات پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق, کلیه کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی پلیس 10+ و به تعداد 85 نفر بوده که به صورت تمام شمار به عضویت نمونه آماری انتخاب و پرسشنامه محقق ساخته تحقیق با ضریب پایائی 80/0 را تکمیل نمودند. داده های تحقیق با بهره گیری از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی و استفاده از نرم افزار Expert Choice وزن دار گردیدند. از تکنیک TOPSIS نیز جهت رتبه بندی دفاتر استفاده شد. یافته ها: رتبه بندی ابعاد تحقیق نشان داد که در بین ابعاد شش گانه کارت امتیازی متوازن, بعد مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و برنامه ریزی و سرمایه گذاری اصلی دفاتر بایستی بر روی مهمترین بعد یعنی بعد مشتری صورت پذیرد. نتایج: نتایج نشان داد ابعاد مربوط به نیروی انسانی, مالی, فرآیندهای داخلی, مدیریت و توسعه و نوآوری به ترتیب به عنوان ابعاد تاثیرکذار در ارزیابی عملکرد دفاتر مطرح می باشند. در این ارزیابی شعبه امینی ارومیه رتبه اول و شعبه رجایی چالدران رتبه آخر را کسب نمودند. نتایج کلی بیانگر این بود که موفقیت مرهون اهمیت دادن به اولویت هاست.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوبخت، فرهاد، دباغ، رحیم، پورمنافی، ابوالفضل، و قربانی، ابراهیم. (1399). ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دفاتر خدمات الکترونیک پلیس10+ استان آذربایجان غربی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 8(3 )، 31-54. SID. https://sid.ir/paper/399396/fa

    Vancouver: کپی

    نوبخت فرهاد، دباغ رحیم، پورمنافی ابوالفضل، قربانی ابراهیم. ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دفاتر خدمات الکترونیک پلیس10+ استان آذربایجان غربی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1399؛8(3 ):31-54. Available from: https://sid.ir/paper/399396/fa

    IEEE: کپی

    فرهاد نوبخت، رحیم دباغ، ابوالفضل پورمنافی، و ابراهیم قربانی، “ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دفاتر خدمات الکترونیک پلیس10+ استان آذربایجان غربی،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 8، no. 3 ، pp. 31–54، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399396/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button