APA:
کپیمینایی، رضا، نمامیان، فرشید، معروفی، فخرالدین، و مرادی، علیرضا. (1398). مدل تاثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی. مطالعات اجتماعی گردشگری، 7(14 )، 259-284. SID. https://sid.ir/paper/400045/fa
Vancouver:
کپیمینایی رضا، نمامیان فرشید، معروفی فخرالدین، مرادی علیرضا. مدل تاثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1398؛7(14 ):259-284. Available from: https://sid.ir/paper/400045/fa
IEEE:
کپیرضا مینایی، فرشید نمامیان، فخرالدین معروفی، و علیرضا مرادی، “مدل تاثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 7، no. 14 ، pp. 259–284، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400045/fa