APA:
کپیاشنایدر، ایرنه. (1399). موقعیت جامعه مسلمانان و آموزش اسلامی در مدارس دولتی که به عنوان یک عامل مهم صلح اجتماعی در یک جامعه سکولار شناخته می شوند: نمونه آلمانی. حقوق بشر، 15(2 (پیاپی 30) )، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/402073/fa
Vancouver:
کپیاشنایدر ایرنه. موقعیت جامعه مسلمانان و آموزش اسلامی در مدارس دولتی که به عنوان یک عامل مهم صلح اجتماعی در یک جامعه سکولار شناخته می شوند: نمونه آلمانی. حقوق بشر[Internet]. 1399؛15(2 (پیاپی 30) ):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/402073/fa
IEEE:
کپیایرنه اشنایدر، “موقعیت جامعه مسلمانان و آموزش اسلامی در مدارس دولتی که به عنوان یک عامل مهم صلح اجتماعی در یک جامعه سکولار شناخته می شوند: نمونه آلمانی،” حقوق بشر، vol. 15، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 67–80، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402073/fa