مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

281
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش و تاثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 52

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش و تاثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی شرکت کرمان خودرو در سال 1397 بود. جامعه آماری پژوهش 130 نفر بود و با روش نمونه گیری تصادفی ساده 97 نفر از آنان به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شد. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشد. پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها, بررسی اطلاعات و آزمودن فرضیه ها با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار اسمارت پلاس در دو بخش مدل اندازه گیری و بخش ساختاری انجام پذیرفت. در بخش اول ویژگی های فنی پرسشنامه شامل پایایی, روایی همگرا و روایی واگرا مختص پی ال اس بررسی گردید. در بخش دوم, ضرایب معناداری نرم افزار برای بررسی فرضیه های پژوهش مورداستفاده قرار گرفتند. درنهایت یافته های پژوهش تاثیر سرمایه مشتری و ابعاد آن شامل ارزش امتیازات تحت تملک شرکت, روابط با مردم و سازمان های مرتبط با مشتریان, سهم بازار, نرخ حفظ یا از دست دادن مشتریان, سودآوری خالص به ازای هر مشتری را در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی در جامعه موردمطالعه مورد تایید قرارداد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زاهدی، محمدرضا، جوادی کمنی، سکینه، و محبی آشتیانی، سیمین. (1399). نقش و تاثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو. توسعه تکنولوژی صنعتی، 18(39 )، 41-52. SID. https://sid.ir/paper/402518/fa

    Vancouver: کپی

    زاهدی محمدرضا، جوادی کمنی سکینه، محبی آشتیانی سیمین. نقش و تاثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو. توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1399؛18(39 ):41-52. Available from: https://sid.ir/paper/402518/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا زاهدی، سکینه جوادی کمنی، و سیمین محبی آشتیانی، “نقش و تاثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصت های کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. 18، no. 39 ، pp. 41–52، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402518/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button