APA:
کپیعزیزی، بیستون، و علی دوست قهفرخی، ابراهیم. (1399). مدلسازی رابطه عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد در بین شرکت های تولیدی پوشاک ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 12(4 )، 929-947. SID. https://sid.ir/paper/402840/fa
Vancouver:
کپیعزیزی بیستون، علی دوست قهفرخی ابراهیم. مدلسازی رابطه عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد در بین شرکت های تولیدی پوشاک ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1399؛12(4 ):929-947. Available from: https://sid.ir/paper/402840/fa
IEEE:
کپیبیستون عزیزی، و ابراهیم علی دوست قهفرخی، “مدلسازی رابطه عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد در بین شرکت های تولیدی پوشاک ورزشی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 12، no. 4 ، pp. 929–947، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402840/fa