APA:
کپیبابایی دهکردی، مرتضی، آقایی، نجف، و صابونچی، رضا. (1397). تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اصفهان با نفش میانجی تعهد مشتری. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 5(4 (پیاپی 20) )، 93-100. SID. https://sid.ir/paper/403266/fa
Vancouver:
کپیبابایی دهکردی مرتضی، آقایی نجف، صابونچی رضا. تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اصفهان با نفش میانجی تعهد مشتری. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش[Internet]. 1397؛5(4 (پیاپی 20) ):93-100. Available from: https://sid.ir/paper/403266/fa
IEEE:
کپیمرتضی بابایی دهکردی، نجف آقایی، و رضا صابونچی، “تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اصفهان با نفش میانجی تعهد مشتری،” مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20) ، pp. 93–100، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403266/fa