مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

668
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

700
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی (موردمطالعه: سازمان خرید در بخش دولتی)

صفحات

 صفحه شروع 3 | صفحه پایان 18

چکیده

ارزیابی عملکرد سازمانی یکی از حوزه های حایز اهمیت در مدیریت است. اهمیت ارزیابی عملکرد به حدی است که به باور برخی, از ملزومات اساسی سازمان ها و مدیران است. به عبارتی دیگر, اگر نتوان عملکرد سازمان را مورد ارزیابی قرارداد, نمی توان آن را مدیریت کرد. هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی است جامعه آماری این تحقیق اساتید و خبرگان حوزه ارزیابی عملکرد سازمانی, زنجیره تامین و حوزه های آماد و پشتیبانی به تعداد 30 نفر بود. همچنین حجم نمونه به روش سرشماری انتخاب شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود و برای جمع آوری اطلاعات از روش دلفی از پرسشنامه محقق ساخته با روایی و پایایی به ترتیب 96/0 و 91/0 استفاده شد. تجزیه وتحلیل داده های استخراج شده با تلفیقی از آمار توصیفی و استنباطی در قالب جداول و نمودارها آمده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها, نرم افزار Smart PLS و الگوی معادلات ساختاری مورداستفاده قرار گرفت. در پژوهش حاضر سعی شد تمام عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد سازمانی لجستیک بررسی شود بدین منظور 6 مولفه اصلی و 30 مولفه فرعی در 101 آیتم سنجیده شد نتایج نشان داد به ترتیب مولفه های, زیرساخت و ورودی, رشد و یادگیری, نتایج و پیامدها, رضایت ذینفعان, مالی و فرآیندها به عنوان مولفه های اصلی ارزیابی عملکرد سازمانی لجستیک تایید و با توجه به برازش کلی الگو, الگوی نهایی در سطح قوی گزارش شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی، حامد، و علی احمدی، علیرضا. (1399). بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی (موردمطالعه: سازمان خرید در بخش دولتی). مدیریت فردا، 19(63 )، 3-18. SID. https://sid.ir/paper/404162/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی حامد، علی احمدی علیرضا. بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی (موردمطالعه: سازمان خرید در بخش دولتی). مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(63 ):3-18. Available from: https://sid.ir/paper/404162/fa

    IEEE: کپی

    حامد رضایی، و علیرضا علی احمدی، “بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی (موردمطالعه: سازمان خرید در بخش دولتی)،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 63 ، pp. 3–18، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404162/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button