APA:
کپیامیری، مقصود، و مرادی، روح اله. (1398). اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی. دانش سرمایه گذاری، 8(32 )، 235-249. SID. https://sid.ir/paper/404895/fa
Vancouver:
کپیامیری مقصود، مرادی روح اله. اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی. دانش سرمایه گذاری[Internet]. 1398؛8(32 ):235-249. Available from: https://sid.ir/paper/404895/fa
IEEE:
کپیمقصود امیری، و روح اله مرادی، “اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی،” دانش سرمایه گذاری، vol. 8، no. 32 ، pp. 235–249، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404895/fa