APA:
کپیحسینی نیا، سیدرضا، بای، ناصر، و قنبرپورنصرتی، امیر. (1399). نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان. مدیریت منابع انسانی در ورزش، 7(2 )، 207-223. SID. https://sid.ir/paper/405591/fa
Vancouver:
کپیحسینی نیا سیدرضا، بای ناصر، قنبرپورنصرتی امیر. نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان. مدیریت منابع انسانی در ورزش[Internet]. 1399؛7(2 ):207-223. Available from: https://sid.ir/paper/405591/fa
IEEE:
کپیسیدرضا حسینی نیا، ناصر بای، و امیر قنبرپورنصرتی، “نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان،” مدیریت منابع انسانی در ورزش، vol. 7، no. 2 ، pp. 207–223، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405591/fa