مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

433
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

652
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

صفحات

 صفحه شروع 207 | صفحه پایان 223

چکیده

 هدف: هدف تحقیق حاضر, مطالعه نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. روش شناسی: روش تحقیق حاضر, توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود که 132 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (هانگ کیت و همکاران, 2005) و مشتری مداری (داناوان و همکاران, 2004) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی اثرات متغیرهای تحقیق از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار اسمارت پی. ال. اس استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که تمرکز بر مشتریان کلیدی (59/0=β , 14/3=t) و مدیریت دانش (62/0=β , 99/1=t) بر میزان مشتری مداری کارکنان تأثیر مثبت و معنی داری دارد. دیگر یافته تحقیق حاکی از آن بود که تأثیر سازماندهی مدیریت ارتباط با مشتری (30/0-=β , 33/1=t) و مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فناوری (46/0-=β , 35/1=t) بر مشتری مداری کارکنان معنی دار نمی باشد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج تحقیق می توان چنین نتیجه گیری کرد که مدیریت ارتباط با مشتری می تواند نقش مهمی در مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان ایفا نمایند. لذا پیشنهاد می شود که مدیران ادارات ورزش و جوانان با انتخاب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توانمند, مشتری مداری کارکنان خود را افزایش دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی نیا، سیدرضا، بای، ناصر، و قنبرپورنصرتی، امیر. (1399). نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان. مدیریت منابع انسانی در ورزش، 7(2 )، 207-223. SID. https://sid.ir/paper/405591/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی نیا سیدرضا، بای ناصر، قنبرپورنصرتی امیر. نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان. مدیریت منابع انسانی در ورزش[Internet]. 1399؛7(2 ):207-223. Available from: https://sid.ir/paper/405591/fa

    IEEE: کپی

    سیدرضا حسینی نیا، ناصر بای، و امیر قنبرپورنصرتی، “نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان،” مدیریت منابع انسانی در ورزش، vol. 7، no. 2 ، pp. 207–223، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405591/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button