هدف: هدف تحقیق حاضر، مطالعه نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. روش شناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود که 132 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (هانگ کیت و همکاران، 2005) و مشتری مداری (داناوان و همکاران، 2004) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی اثرات متغیرهای تحقیق از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار اسمارت پی. ال. اس استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که تمرکز بر مشتریان کلیدی (59/0=β ، 14/3=t) و مدیریت دانش (62/0=β ، 99/1=t) بر میزان مشتری مداری کارکنان تأثیر مثبت و معنی داری دارد. دیگر یافته تحقیق حاکی از آن بود که تأثیر سازماندهی مدیریت ارتباط با مشتری (30/0-=β ، 33/1=t) و مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فناوری (46/0-=β ، 35/1=t) بر مشتری مداری کارکنان معنی دار نمی باشد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج تحقیق می توان چنین نتیجه گیری کرد که مدیریت ارتباط با مشتری می تواند نقش مهمی در مشتری مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان ایفا نمایند. لذا پیشنهاد می شود که مدیران ادارات ورزش و جوانان با انتخاب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توانمند، مشتری مداری کارکنان خود را افزایش دهند.