APA:
کپیضامنی، داوود، و ابراهیم زاده دستجردی، رضا. (1394). شناسایی مولفه های ترغیب کننده مخاطب برای رفتن به سینما در تهران و ارائه مدل بر اساس روش آمیخته. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 16(30 (مسلسل 62))، 109-132. SID. https://sid.ir/paper/406005/fa
Vancouver:
کپیضامنی داوود، ابراهیم زاده دستجردی رضا. شناسایی مولفه های ترغیب کننده مخاطب برای رفتن به سینما در تهران و ارائه مدل بر اساس روش آمیخته. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1394؛16(30 (مسلسل 62)):109-132. Available from: https://sid.ir/paper/406005/fa
IEEE:
کپیداوود ضامنی، و رضا ابراهیم زاده دستجردی، “شناسایی مولفه های ترغیب کننده مخاطب برای رفتن به سینما در تهران و ارائه مدل بر اساس روش آمیخته،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 16، no. 30 (مسلسل 62)، pp. 109–132، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406005/fa