APA:
کپیرحیمی سه گنبد، نجمه، پریرخ، مهری، و مشهدی، علی. (1399). واکاوی توانمندی داستان ها در بهبود کنش های اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف», «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترش یافته بازداری رفتار بارکلی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، 10(1 (پیاپی 19) )، 254-281. SID. https://sid.ir/paper/406555/fa
Vancouver:
کپیرحیمی سه گنبد نجمه، پریرخ مهری، مشهدی علی. واکاوی توانمندی داستان ها در بهبود کنش های اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف», «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترش یافته بازداری رفتار بارکلی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1399؛10(1 (پیاپی 19) ):254-281. Available from: https://sid.ir/paper/406555/fa
IEEE:
کپینجمه رحیمی سه گنبد، مهری پریرخ، و علی مشهدی، “واکاوی توانمندی داستان ها در بهبود کنش های اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف», «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترش یافته بازداری رفتار بارکلی،” پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، vol. 10، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 254–281، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406555/fa