APA:
کپیباقری توچائی، متینا، حبیبی کلیبر، رامین، و یارمحمدزاده، پیمان. (1399). اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش آفرینی معلمان دوره ی ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 17(38 (پیاپی 65) )، 108-120. SID. https://sid.ir/paper/407352/fa
Vancouver:
کپیباقری توچائی متینا، حبیبی کلیبر رامین، یارمحمدزاده پیمان. اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش آفرینی معلمان دوره ی ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1399؛17(38 (پیاپی 65) ):108-120. Available from: https://sid.ir/paper/407352/fa
IEEE:
کپیمتینا باقری توچائی، رامین حبیبی کلیبر، و پیمان یارمحمدزاده، “اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش آفرینی معلمان دوره ی ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 17، no. 38 (پیاپی 65) ، pp. 108–120، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407352/fa