مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

703
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

763
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات

صفحات

 صفحه شروع 149 | صفحه پایان 174

چکیده

 زمینه و هدف: پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر قابلیت­ های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید با بررسی نقش تعدیل­ گری نوآوری خدمات در شرکت پژوهش و توسعه ناجی انجام شده است. روش شناسی: پژوهش حاضر, یک تحقیق کاربردی و از نظر نوع داده ها کمی است. در این تحقیق جهت سنجش متغیرهای مدل تحقیق, پرسشنامة 45 سوالی طراحی و بین کارکنان ومدیران شرکت پژوهش و توسعه ناجی در شهر تهران به شیوه قضاوتی در دسترس توزیع شد. همچنین نمونه آماری بر اساس جدول مورگان تعداد 234 نفر انتخاب شدند. یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد که ازابعاد قابلیت­ های مدیریتی بعد استراتژی و کارآفرینی بر قصد خرید تأثیر می گذارد. از ابعاد قابلیت­ های سازمانی بعد تمرکز, ارتباط داخلی, ارتباط خارجی و وظایف سازمانی بر قصد خرید تاثیر دارد. هر دو ابعاد قابلیت­ های بازاریابی یعنی بازاریابی عملیاتی و بازار محوری بر قصد خرید تاثیر می گذارد. قابلیت­ های کیفیت خدمات نیز بر قصد خرید تاثیر می­ گذارد. همچنین نوآوری خدمات رابطه قابلیت های مدیریتی و قابلیت­ های بازاریابی بر قصد خرید را تحت تأثیر قرار می­ دهد. نوآوری خدمات رابطه قابلیت­ های سازمانی و رابطه قابلیت­ های کیفیت خدمات بر قصد خرید را تحت تأثیر قرار نمی­ دهد. نتایج: با توجه به نتایج پژوهش می توان بیان کرد قابلیت های مدیریتی, عامل مهمی برای درک عملکرد فعلی و آتی شرکت است و کمک می کند تا شرکت به منابع ارزشمند و قابلیت های جدید ارزان وپیش روی رقبا برسد. از طرفی قابلیت های بازاریابی بر قصد خرید تأثیر دارد بدان مفهوم که قابلیت های بازاریابی در یک سازمان از طریق میزان تماس مشتری در خدماتی که تماس با مشتری زیاد است بهبود می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منصوری موید، فرشته، گنجه، کاوه، و بهزادنژاد، کامبیز. (1398). بررسی قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 7(3 )، 149-174. SID. https://sid.ir/paper/407648/fa

    Vancouver: کپی

    منصوری موید فرشته، گنجه کاوه، بهزادنژاد کامبیز. بررسی قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1398؛7(3 ):149-174. Available from: https://sid.ir/paper/407648/fa

    IEEE: کپی

    فرشته منصوری موید، کاوه گنجه، و کامبیز بهزادنژاد، “بررسی قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 7، no. 3 ، pp. 149–174، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407648/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button