APA:
کپیسالاری فر، مونا، وکیل الرعایا، یونس، دانایی، ابوالفضل، ریاضی، غلامحسین، و موراانگاراسیا، جاناینا. (1399). مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تاثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم). مدیریت بازرگانی، 12(2 )، 422-435. SID. https://sid.ir/paper/408245/fa
Vancouver:
کپیسالاری فر مونا، وکیل الرعایا یونس، دانایی ابوالفضل، ریاضی غلامحسین، موراانگاراسیا جاناینا. مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تاثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(2 ):422-435. Available from: https://sid.ir/paper/408245/fa
IEEE:
کپیمونا سالاری فر، یونس وکیل الرعایا، ابوالفضل دانایی، غلامحسین ریاضی، و جاناینا موراانگاراسیا، “مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تاثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم)،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 2 ، pp. 422–435، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408245/fa