APA:
کپیحکیمی، ایمان. (1399). رهبری تحول گرا و توسعه قابلیت های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور). پژوهش های مدیریت در ایران، 24(1 )، 1-31. SID. https://sid.ir/paper/408445/fa
Vancouver:
کپیحکیمی ایمان. رهبری تحول گرا و توسعه قابلیت های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1399؛24(1 ):1-31. Available from: https://sid.ir/paper/408445/fa
IEEE:
کپیایمان حکیمی، “رهبری تحول گرا و توسعه قابلیت های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 24، no. 1 ، pp. 1–31، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408445/fa