APA:
کپینوریان، محمد، افشاری، مرجان، احمدی، امینه، و نوروزی، داریوش. (1399). تاثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 13(1 (پیاپی 24) )، 195-224. SID. https://sid.ir/paper/408918/fa
Vancouver:
کپینوریان محمد، افشاری مرجان، احمدی امینه، نوروزی داریوش. تاثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی[Internet]. 1399؛13(1 (پیاپی 24) ):195-224. Available from: https://sid.ir/paper/408918/fa
IEEE:
کپیمحمد نوریان، مرجان افشاری، امینه احمدی، و داریوش نوروزی، “تاثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران،” مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، vol. 13، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 195–224، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408918/fa