APA:
کپییوسف وند، مهدی، صرامی، غلامرضا، کدیور، پروین، و عشرتی فر، عدنان. (1393). تاثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دوره راهنمایی. اندیشه های نوین تربیتی، 10(1)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/409682/fa
Vancouver:
کپییوسف وند مهدی، صرامی غلامرضا، کدیور پروین، عشرتی فر عدنان. تاثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دوره راهنمایی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1393؛10(1):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/409682/fa
IEEE:
کپیمهدی یوسف وند، غلامرضا صرامی، پروین کدیور، و عدنان عشرتی فر، “تاثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دوره راهنمایی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 10، no. 1، pp. 49–72، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409682/fa