APA:
کپیشهریاری، شادی، و حق شناس کاشانی، فریده. (1401). تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/409959/fa
Vancouver:
کپیشهریاری شادی، حق شناس کاشانی فریده. تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/409959/fa
IEEE:
کپیشادی شهریاری، و فریده حق شناس کاشانی، “تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 1–23، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409959/fa