مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

567
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

927
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 23

چکیده

 مقدمه: رسانه های اجتماعی, به تبلیغات اجازه می دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و هدف این مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بازاریابی چریکی در رسانه های اجتماعی بر تصویر برند است. روش پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ ماهیت از نوع توصیفی-پیمایشی و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند, می باشندکه تعداد 382 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. روش نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار گردآوری داده پرسش نامه می باشد. برای تحلیل اطلاعات از نرم افزار اسمارت پی ال اس 4 استفاده شده است. نتیجه: نتایج, مدل پیشنهادی و تاثیر تبلیغات بازاریابی چریکی در رسانه های اجتماعی بر تصویر ذهنی و عملکردی برند را تایید می کند. نتیجه گیری: این مطالعه ثابت می کند که IACM برای استفاده در زمینه های مختلف معتبر است. در سمت مدیریتی, این مطالعه برای بازاریابان چارچوب مرجع جهت درک فرآیند اتخاذ اطلاعات بازاریابی چریکی در رسانه های اجتماعی ارایه می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شهریاری، شادی، و حق شناس کاشانی، فریده. (1401). تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/409959/fa

    Vancouver: کپی

    شهریاری شادی، حق شناس کاشانی فریده. تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/409959/fa

    IEEE: کپی

    شادی شهریاری، و فریده حق شناس کاشانی، “تاثیر ابعاد بازاریابی چریکی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 1–23، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409959/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button