مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

269
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

579
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 187

چکیده

 برساخت تجربه مشتری شامل تمام جنبه های مشارکتی شرکت است: برتری خدمات پشتیبانی, ترویج, بسته بندی, ویژگی های محصول و خدمات, سهولت استفاده و سازگاری. تجربه مشتری واکنش درونی و شخصی مصرف کنندگان به هر گونه تعامل مستقیم یا غیرمستقیم در هنگام استفاده از یک کسب وکار است. هدف این پژوهش اندازه گیری تجربه مشتری در شرکت مخابرات خراسان رضوی است. در این پژوهش تعداد 384 نفر از مشتریان شرکت مخابرات در شهرستان مشهد مشارکت داشتند, که در بازه زمانی 3 ماه اول سال 1398 پژوهش صورت پذیرفت. ابزار پژوهش پرسشنامه 22 سوالی بود و به منظور تحلیل و آزمون فرضیه های پژوهش از روش تحلیل حداقل مربعات جزیی SMART-PLS استفاده گردید. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد, تصویر برند, خدمات رسانی, شبکه و پشتیبانی از مشتری, صدور صورت حساب, فروشگاه و خدمات سلف سرویس بر روی تجربه مشتری تاثیر دارند. شرکت مخابرات بایستی تصویر برند و خدمات رسانی و شبکه و پشتیبانی از مشتری و صدور صورت حساب و خدمات اینترنتی را جدی گرفته و برای هر کدام برنامه مناسبی داشته تا بتواند تجربه ای که مشتری از شرکت دارد را بهبود ببخشد. و تحقق این مهم تنها در سایه همت تمامی کارکنان شرکت انجام خواهد پذیرفت, چراکه اگر بهترین فناوری ها را داشته باشد, ولی کارکنان در خصوص ارایه خدمات به مشتری توجیه نشده باشند و به مشتری خدمت مناسب ارایه ندهند تمام سرمایه گذاری ها هدر خواهد رفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارع، جواد، و مختاری، حامد. (1400). برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی. مطالعات مدیریت راهبردی، 12(46 )، 173-187. SID. https://sid.ir/paper/410014/fa

    Vancouver: کپی

    زارع جواد، مختاری حامد. برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1400؛12(46 ):173-187. Available from: https://sid.ir/paper/410014/fa

    IEEE: کپی

    جواد زارع، و حامد مختاری، “برساخت تجربه مشتری در شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 12، no. 46 ، pp. 173–187، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410014/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button