APA:
کپیجوان امانی، ودود، و اکبری، حمید. (1401). تاثیر برندسازی در گسترش بازاریابی و صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان در بازار کشورهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری مازندران). مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 93-110. SID. https://sid.ir/paper/410371/fa
Vancouver:
کپیجوان امانی ودود، اکبری حمید. تاثیر برندسازی در گسترش بازاریابی و صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان در بازار کشورهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری مازندران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):93-110. Available from: https://sid.ir/paper/410371/fa
IEEE:
کپیودود جوان امانی، و حمید اکبری، “تاثیر برندسازی در گسترش بازاریابی و صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان در بازار کشورهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری مازندران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 93–110، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410371/fa