Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

735
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

712
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 19

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش, بررسی تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین در فروشگاه آنلاین دیجی استایل می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش, مخاطبان حساب کاربری رسمی فروشگاه آنلاین دیجی استایل در اینستاگرام می باشند که حداقل دوبار از فروشگاه آنلاین دیجی استایل خرید کرده اند. با توجه به اینکه تعداد مخاطبان در دوره زمانی توزیع پرسش نامه به 290 هزار نفر می رسید, با استفاده از فرمول کوکران 384 نمونه جهت سنجش فرضیه ها با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس انتخاب گردید. پایایی پرسش نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ و روایی ابزار با روش محتوایی و محاسبه نسبت روایی محتوا مورد تایید قرار گرفته اند. تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل انجام شد. نتایج نشان داد که اعتماد, راحتی و خدمات مشتری در خرید آنلاین بر نگرش به خرید آنلاین تاثیر مثبت داشته اند. همچنین اعتماد, راحتی, نگرش و هنجار های ذهنی بر تمایل به خرید آنلاین تاثیر مثبت داشته اند. اما تاثیر خدمات مشتری بر تمایل به خرید آنلاین معنادار نشده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    چنکشی، صدف، غفاری آشتیانی، پیمان، و حسینی غنچه، سیدجلال الدین. (1400). تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل). مدیریت بازاریابی، 16(52 )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/410374/fa

    Vancouver: کپی

    چنکشی صدف، غفاری آشتیانی پیمان، حسینی غنچه سیدجلال الدین. تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(52 ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/410374/fa

    IEEE: کپی

    صدف چنکشی، پیمان غفاری آشتیانی، و سیدجلال الدین حسینی غنچه، “تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 52 ، pp. 1–19، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410374/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا