APA:
کپیچنکشی، صدف، غفاری آشتیانی، پیمان، و حسینی غنچه، سیدجلال الدین. (1400). تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل). مدیریت بازاریابی، 16(52 )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/410374/fa
Vancouver:
کپیچنکشی صدف، غفاری آشتیانی پیمان، حسینی غنچه سیدجلال الدین. تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(52 ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/410374/fa
IEEE:
کپیصدف چنکشی، پیمان غفاری آشتیانی، و سیدجلال الدین حسینی غنچه، “تاثیر اعتماد, خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی استایل)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 52 ، pp. 1–19، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410374/fa