هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر اعتماد، خدمات مشتری و راحتی بر تمایل به خرید آنلاین با نقش واسط نگرش به خرید آنلاین در فروشگاه آنلاین دیجی استایل می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، مخاطبان حساب کاربری رسمی فروشگاه آنلاین دیجی استایل در اینستاگرام می باشند که حداقل دوبار از فروشگاه آنلاین دیجی استایل خرید کرده اند. با توجه به اینکه تعداد مخاطبان در دوره زمانی توزیع پرسش نامه به 290 هزار نفر می رسید، با استفاده از فرمول کوکران 384 نمونه جهت سنجش فرضیه ها با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس انتخاب گردید. پایایی پرسش نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ و روایی ابزار با روش محتوایی و محاسبه نسبت روایی محتوا مورد تایید قرار گرفته اند. تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل انجام شد. نتایج نشان داد که اعتماد، راحتی و خدمات مشتری در خرید آنلاین بر نگرش به خرید آنلاین تاثیر مثبت داشته اند. همچنین اعتماد، راحتی، نگرش و هنجار های ذهنی بر تمایل به خرید آنلاین تاثیر مثبت داشته اند. اما تاثیر خدمات مشتری بر تمایل به خرید آنلاین معنادار نشده است.