APA:
کپیباقری کهیش، عاطفه، و بخشنده، قاسم. (1400). تاثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی شهر اهواز). مدیریت بازاریابی، 16(52 )، 127-141. SID. https://sid.ir/paper/410508/fa
Vancouver:
کپیباقری کهیش عاطفه، بخشنده قاسم. تاثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی شهر اهواز). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(52 ):127-141. Available from: https://sid.ir/paper/410508/fa
IEEE:
کپیعاطفه باقری کهیش، و قاسم بخشنده، “تاثیر بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی اثربخشی و قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی شهر اهواز)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 52 ، pp. 127–141، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410508/fa