APA:
کپینوروزی، حسین، و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1400). بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. مدیریت بازاریابی، 16(50 )، 65-77. SID. https://sid.ir/paper/410513/fa
Vancouver:
کپینوروزی حسین، طهماسبی آقبلاغی داریوش. بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(50 ):65-77. Available from: https://sid.ir/paper/410513/fa
IEEE:
کپیحسین نوروزی، و داریوش طهماسبی آقبلاغی، “بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 50 ، pp. 65–77، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410513/fa