مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

281
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

516
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 77

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانکی با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند است. این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی است و برای گردآوری داده ها از پرسش نامه طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک تجارت در شهر تهران می باشد که حجم نمونه 400 نفر به روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. روایی محتوایی آن با نظر متخصصان, استادان دانشگاهی و کارشناسان خبره تایید شد و نیز پایایی ابزار با محاسبه آلفای کرونباخ (0/882) در سطح مناسبی قرار داشت. جهت آزمون فرضیه های تحقیق, مدل معادلات ساختاری و به ویژه تکنیک تحلیل مسیر به کارگرفته شده و به این منظور از نرم افزارهای آماری اس پی اس اس و اسمارت پی ال اس استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که نقش معناداری تناسب خودپنداره بر تصویر برند (T: 23/271), دلبستگی احساسی برند (T: 14/506) و وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 2/338) تایید و همچنین نقش تصویر برند بر وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 2/731) معنادار است؛ اما نقش معناداری دلبستگی احساسی برند بر وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 1/387) مورد تایید قرار نگرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوروزی، حسین، و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1400). بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. مدیریت بازاریابی، 16(50 )، 65-77. SID. https://sid.ir/paper/410513/fa

    Vancouver: کپی

    نوروزی حسین، طهماسبی آقبلاغی داریوش. بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(50 ):65-77. Available from: https://sid.ir/paper/410513/fa

    IEEE: کپی

    حسین نوروزی، و داریوش طهماسبی آقبلاغی، “بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی گری تصویر و دلبستگی احساسی برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 50 ، pp. 65–77، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410513/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button