مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

272
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

602
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه های کشور

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 83

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی در شرکت فرودگاه های کشور انجام شده است. این تحقیق بر مبنای هدف از نوع کاربردی و برحسب روش گردآوری داده ها, توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان شرکت فرودگاه های کشور می باشند که بر طبق فرمول کوکران تعداد 130 نفر به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند, ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات, پرسش نامه استاندارد با 35 سول بود, روایی سازه پرسش نامه با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و پایایی آن ها از طریق ضریب آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. در این پژوهش به منظور تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده و آزمون فرضیه های پژوهش از روش مدل یابی معادلات ساختاری نرم افزار لیزرل استفاده شد. نتایج آزمون فرضیه ها نشان داد که مدیریت دانش تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد سازمانی دارد, همچنین یافته های پژوهش نشان داد که بازاریابی بر عملکرد سازمانی تاثیر مثبتی دارد و در پایان نیز نتایج بدست آمده از آزمون سوبل نشان داد که در سطح اطمینان 95 درصد مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی ارتباطات بازاریابی تاثیر غیرمستقیم و مثبت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمداسماعیل، صدیقه، و تهم، مرضیه. (1400). تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه های کشور. مدیریت بازاریابی، 16(52 )، 67-83. SID. https://sid.ir/paper/410652/fa

    Vancouver: کپی

    محمداسماعیل صدیقه، تهم مرضیه. تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه های کشور. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(52 ):67-83. Available from: https://sid.ir/paper/410652/fa

    IEEE: کپی

    صدیقه محمداسماعیل، و مرضیه تهم، “تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با اتخاذ نقش میانجی ارتباطات بازاریابی مورد مطالعه: شرکت فرودگاه های کشور،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 52 ، pp. 67–83، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410652/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button