APA:
کپیاحتشام راثی، رضا، و زمانی، شیوا. (1398). سنجش متغیرهای موثر بر هوش تجاری در شرکت های تبلیغاتی در راستای تحقق سیاست های کلی علم و فناوری. سیاست های راهبردی و کلان، 7(3 (پیاپی 27) )، 436-453. SID. https://sid.ir/paper/413013/fa
Vancouver:
کپیاحتشام راثی رضا، زمانی شیوا. سنجش متغیرهای موثر بر هوش تجاری در شرکت های تبلیغاتی در راستای تحقق سیاست های کلی علم و فناوری. سیاست های راهبردی و کلان[Internet]. 1398؛7(3 (پیاپی 27) ):436-453. Available from: https://sid.ir/paper/413013/fa
IEEE:
کپیرضا احتشام راثی، و شیوا زمانی، “سنجش متغیرهای موثر بر هوش تجاری در شرکت های تبلیغاتی در راستای تحقق سیاست های کلی علم و فناوری،” سیاست های راهبردی و کلان، vol. 7، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 436–453، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413013/fa