APA:
کپینجفی پور دیوکلایی، سیده عاطفه، خانه کشی، علی، و همایونی، علیرضا. (1400). مدل یابی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه ای درگیری تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 14(3 )، 151-160. SID. https://sid.ir/paper/414594/fa
Vancouver:
کپینجفی پور دیوکلایی سیده عاطفه، خانه کشی علی، همایونی علیرضا. مدل یابی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه ای درگیری تحصیلی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1400؛14(3 ):151-160. Available from: https://sid.ir/paper/414594/fa
IEEE:
کپیسیده عاطفه نجفی پور دیوکلایی، علی خانه کشی، و علیرضا همایونی، “مدل یابی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه ای درگیری تحصیلی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 14، no. 3 ، pp. 151–160، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/414594/fa