APA:
کپیصمدی، مریم، قمرانی، امیر، و فرامرزی، سالار. (1399). نقش فرایندهای شناختی پاس در تبیین توانایی خواندن کلمه و درک متن در کودکان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 7(2 )، 268-279. SID. https://sid.ir/paper/414942/fa
Vancouver:
کپیصمدی مریم، قمرانی امیر، فرامرزی سالار. نقش فرایندهای شناختی پاس در تبیین توانایی خواندن کلمه و درک متن در کودکان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1399؛7(2 ):268-279. Available from: https://sid.ir/paper/414942/fa
IEEE:
کپیمریم صمدی، امیر قمرانی، و سالار فرامرزی، “نقش فرایندهای شناختی پاس در تبیین توانایی خواندن کلمه و درک متن در کودکان مبتلا به نارساخوانی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 7، no. 2 ، pp. 268–279، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/414942/fa