APA:
کپیقربانی، نجیمه، و جباری، سوسن. (1399). تأثیرآموزش ذهن آگاهی بر افسردگی و اضطراب دانش آموزان با ناتوانی یادگیری. سلامت روان کودک (روان کودک)، 7(2 )، 195-205. SID. https://sid.ir/paper/415102/fa
Vancouver:
کپیقربانی نجیمه، جباری سوسن. تأثیرآموزش ذهن آگاهی بر افسردگی و اضطراب دانش آموزان با ناتوانی یادگیری. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1399؛7(2 ):195-205. Available from: https://sid.ir/paper/415102/fa
IEEE:
کپینجیمه قربانی، و سوسن جباری، “تأثیرآموزش ذهن آگاهی بر افسردگی و اضطراب دانش آموزان با ناتوانی یادگیری،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 7، no. 2 ، pp. 195–205، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415102/fa