APA:
کپییوسفی، عماد، فرامرزی، سالار، ملک پور، مختار، و یارمحمدیان، احمد. (1398). مقایسه تأثیر آموزش کنشهای اجرایی و مداخله مبتنی بر الگوی بارکلی بر عملکرد خواندن و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 6(4 )، 51-62. SID. https://sid.ir/paper/415260/fa
Vancouver:
کپییوسفی عماد، فرامرزی سالار، ملک پور مختار، یارمحمدیان احمد. مقایسه تأثیر آموزش کنشهای اجرایی و مداخله مبتنی بر الگوی بارکلی بر عملکرد خواندن و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1398؛6(4 ):51-62. Available from: https://sid.ir/paper/415260/fa
IEEE:
کپیعماد یوسفی، سالار فرامرزی، مختار ملک پور، و احمد یارمحمدیان، “مقایسه تأثیر آموزش کنشهای اجرایی و مداخله مبتنی بر الگوی بارکلی بر عملکرد خواندن و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 6، no. 4 ، pp. 51–62، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415260/fa